28 Mayıs 2009 Perşembe

Bir Ekonomi Dergi İncelemesi




PARA DERGİSİ

İmtiyaz Sahibi: Turkuvaz Gazete Dergi Basım A.Ş adına
AHMET ÇALIK

Genel Müdür:
LEVENT TAYLA

Yazı İşleri Müdürü:
ABDULLAH ÇETİN

Dergi Yönetim Yeri:
İstanbul/Beşiktaş

Basıldığı Yer:
İstanbul/Kartal

Para Dergisi yerel olmayan haftalık bir ekonomi dergisidir. Yaklaşık 100 sayfadan oluşan bu derginin diğer dergilerden farkı mizanpajı çok iyi olup dergide fazla bir karışıklık göze çarpmamaktadır. Dergi fiyatı 3 TL olmasına rağmen okuyucularına çeşitli hediyeler vermeyi ihmal etmiyor. Derginin bu haftaki armağanı piyasa değeri 20 TL olan Nicholas Bate’in “Krizde Ne Yapmalı “ adlı kitabı oldu. Kitap yaklaşık 191 sayfa

Dergide reklamların sağ tarafta dikkat çekebilecek bir şekilde verilmesi özellikle okuyucunun ilgisine hitap edercesine ahenkli olmasını anlamakta zorlanmıyoruz. Zaman zaman tam sayfayı kaplayan reklamların yanı sıra az yer kaplayan küçük puntolarla, küçük resimlerle olan reklamların olduğunu rahatça görebiliyoruz. Dergideki belli başlı reklamlar THY,Garanti Bankası,Visco Star, Avrasya Barter, Forbes, Otohaber Dergisi, Toshiba

Dergideki renk tonları, çizgiler ve yazım özellikleri dergiye estetik kazandırmış. Derginin Arka sayfasında ters çevrilmiş bir Doluca Şarap reklamı var.







Hiç yorum yok: