20 Ağustos 2014 Çarşamba

Kabir ziyareti dönüşünde hayatlarını kaybettiler



Hacer Kanarya(65) ve görümcesi Sebahat Kanarya(67) bayramın birinci gününde  mezarlığa gidip kabir ziyareti yaptıktan sonra Zeytinburnu'nda geçirdikleri trafik kazası sonucu hayatlarını kaybetti.
Kaza, dün saat 19.30 sıralarında, 10. Yıl Caddesi, Zeytinburnu bağlantı yolu Topkapı istikametinde meydana geldi. Sebahat Kanarya  ve Hacer Kanarya, birlikte karşıdan karşıya geçmeye çalıştıkları sırada, Murat Ağbaba'nın kullandığı 34 EM 1054 plakalı otomobil çarptı. Ağbaba, aracını durdurarak durumu polis ve sağlık ekiplerine bildirdi. Kısa sürede olay yerine gelen ekipler, Sebahat ve Hacer Kanarya'nın öldüğünü belirledi.  Adli Tıp Kurumu’nun incelemesinin ardından Sebahat Kanarya’nın cesedinin Esenler’e, Hacer Kanarya’nın cesedinin ise Silivri Kapısı Ayvalık  Mezarlığı’na defnedileceği öğrenildi.

Annesinin öldüğünü polislerden öğrendiğini söyleyen Mahmut Kanarya,” Ben Yalova’da Belediye Binası’nda temizlik yapıyordum, beni bir numara aradı annen trafik kazasında öldü dediler inanmadım, dalga geçiyorlar sandım, farklı bir numaradan aradıklarında dehşete kapılıp İstanbul’a geldim, Annem ve halam, dedem ve babam için mezarlığa gitmişlerdi, Dönüşte böyle bir kaza olmuş.” Şeklinde üzüntülerini dile getirdi. Ramazan Kanayar ise yetim ve öksüz kaldıkları için çok üzüntülü olduklaırnı belirtti.

Polis ekipleri, kazaya karışan sürücü Murat Ağbaba'yı ifadesini almak üzere Zeytinburnu Merkez Efendi Polis Merkezi'ne götürdü. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Kazada hayatını kaybeden dört çocuklu  Hacer Kanarya üç sene önce de eşini kaybetmişti.

Hiç yorum yok: