24 Şubat 2015 Salı

Öğrencilere geri dönüşüm ve atık kontrolü eğitimi

Esenyurt Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekipleri 2014-2015 eğitim öğretim yılı için planlanan “Geri Dönüştürülebilir Atıkların Kontrolü” konulu bilgilendirme seminerlerine okullarda verilen eğitimlerle başladı.

İlçede bulunan ilköğretimlerde düzenlenen seminerlere katılan tüm öğrencilere ambalaj atıklarının, atık pillerin, bitkisel atık yağların ve elektronik atıkların ayrı biriktirilmesi, toplanması ve geri dönüştürülmesine yönelik bilgiler verildi.


Esenyurt Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü tarafından geri dönüşüm ile ilgili broşür ve atıklarını ayrı biriktirebilmeleri için gerekli materyaller dağıtıldı. İlçede şimdiye kadar 13 eğitim kurumunda 65 seminer düzenlenmiş olup toplam 5244 öğrenciye eğitim verilmişti. 2015 öğretim yılı sonuna kadar ilçede bulunan tüm okullarda seminerler düzenlenerek “Geri Dönüştürülebilir Atıkların Kontrolü” konusu öğrencilere bilgilendirme hedeflenmektedir.

Hiç yorum yok: